10 yaşındaki atakan'ı ne kadar zeki olduğunu anlatmak için kendisine malzeme yapan kızcağız. * yazık üzüldüm kendisine, 10 yaşındayken fen laboratuvarı varmış da ilaç yapıyormuş. ailesi kitapların önünden alıp, mini etek giydirip döve söve şarkı söyletiyordu herhalde. neden bırakmadınız lan kızı insafsızlar? bizim de bir marie curiemiz olurdu, gururlanırdık ülkece. fena mı?
edit: bunun bir ironi olduğunu belirtmem gerektiğini söylemeyin bana lütfen. yakarım bu sözlüğü yakarım.