Sesi güzel egosu yüksek genç bir arkadaşımız. bu ülkede tehlikeli sularda yüzüyor lakin farkında mıdır bilemem. Zira "ünlü"kerim arasında ve yavru bir kuş gibi ne yapacağını bilmeden ilk gördüğü kişiye anne diyebilir.
Bitkiler koparırken topraktan alırken ne hisseder diye sosyal medyada bir bağlantı paylaşmış bende gidip altına esrarda bitkidir koparınca güzel hissediyordur heralde ince ince şakalar yaptığım ünlü arkadaşımız.
Britney spears'tan iyi tabi kardeşim. Bu kız türkiye gibi bir ülkede aniden zirve yaptı, britney kezosu geleydi de göreydik bakalım barbar türkoların arasında ne yapabiliyordu.
Hem bu kız onca işin gücün arasında fizikten 100 (yüz) almış. Ben mesela maksimum 70 alabildim. Britney kaç almış fizikten? 100 almış mı? Alsa duyardık herhalde.
Ukalalığını yaşına veremiyorum çünkü yaşıt olup çok efendi olan ünlü gençlerde var. Sesi ve şarkıcılığı konusunda sanki kendi tarzını yakalayamamış gibi. Türkü mü söylesem caz mı pop mu kafası çok karışık kızımızın. Güzellik konusunda tip olarak yaşına göre olgun ve çekici ama kaşlarda bir gariplik var galiba itici duruyor yüzü.
kime neye hizmet ettiğini (bkz: Masonluk) cok iyi açıklayan bücürük..
on cok tohbokoto godon oskorloro ozoldom..
yaa he he.
peki 249 şehidimiz.
eminim acunn agasiyla darbe. gecesi ingiltere veya abdye bilet almaya gitmistir.
(ki tüm kanallar olayin sene-i devriyesinde hatta fox tv ve KanalD bile canlı yayınlar yaparken bu tv8 ile tv 8.5 dalga geçer gibi boks maçı yayinladi..
her ne kadar popüler eserleri ile öne çıksa da, ses rengi güzel olan ve sanat bilinci olan ve eleştirel ve sorgulayan yaklaşımıyla sevilen sanatçı adayı.
Bir şarkıyla ülkenin müzik dünyasında yer edinebilmiş şarkıcı. Bu elbette bir başarıdır. Ama devamının gelmesi için, yeni şarkılara ihtiyacı var gibi görünüyor.