psikolojik sıkıntıları olduğunu düşündüğüm kız.
fakat müzik anlamında o kadar kötü değil. kulaksız değil, ses rengi de kötü değil. biraz şan dersi alıp mantıklı akıl hocaları bulup bir de düzgün bestelerle uğraşırsa geleceği olabilir.
ironi yapmıyorum, bu kız uluslararası efsane olurdu eğer adam gibi bir ekiple çalışsaydı, o işi kendi yapmaya, abuk subuk davranışlara ve konuşmalara dönünce kestane oldu. bi anda kendini eskitti. bişi olmaz artık, en fazla demet akalın.
Herkesin tepkisini cekti ilk zamanlar. Lakin hülya avsarin programina ciktiginda izledim dusuncelerim degisti. Yasina gore cidden olgun akli basinda birisi. Seside guzel. En azindan burdaki yazarlarin %80 inden daha akli basinda daha olgun. Acik giyimine gelecek olursak sanki digerlerinin hepsi kapalida bi aleyna acik giyindi.
ingiliz yada amerikalı doğmadığı için hayata yenik başlamış, büyük sanatçıdır.
Yeri Eurovision da ülkesini temsil etmek olan büyük sanatçıdır.
Amerikan ingilizcesi yerine ingiliz ingilizcesi bilmesi ise en büyük zayıf noktasıdır.
tanımadığım ve ilgilenmediğim için çok takmam ama hem kendi hareketleri hem de çevrenin baskısıyla fazla dışlandı ve egolandı. birinci sınıftan beri parmakla gösteriliyordu ve doğuştan sarışındı. pardon tatlım, dip boyan gelmiş de.