hicbiriniz ak degilsiniz. ben de degilim. benden farklı gunahlar işliyorsun diye kendini masum sanma.
bana kan, ter, kin, ofke, suclamak kolay yol geliyor.
insanları ikiye ayırabilirdim. derdim ki yusuf ve kardesleri. bir kişiyi kazanmıs, sekiz kişiyi kaybetmiş olurdum.
ben insanları soyle ayrıyorum:
problem yaratanlar ve problem cozenler.
hepimiz zaman zaman birbirimizi incitiyoruz. telafi etmeye calıstıysak affediliyoruz. ama sen ozur dileyip dileyip aynı hataları yapıyorsan orda bi dur. ilerleyemeyiz. problem cozulmez.