ak saray

entry480 galeri98
    244.
  1. tanımlamaktan bile hicap duyduğum, birileri için ak ülke için yüz karası.

    Alışmış kudurmuştan beterdir misali olan biten saçmalıkların kanıksanması öyle bir hal almış ki devlet eliyle kaçak saray yapılmasına bile tepki yok. Hey gidi hey.
    söylenecek o kadar çok şey var ki. ama söylesen ne fayda, hepsi kaybolup gider gürültüde. alan razı satan razı. olan kuruya değil yaşa oluyor.
    3 ...
  2. 245.
  3. 246.
  4. Dış görünüşü çok mutantan bir saray.
    2 ...
  5. 247.
  6. Beğenmediğim saray.
    madem bi kere yaptırıyosun milyonlarca para döküyosun insan daha ihtişamlı bişey yaptırır.
    2 ...
  7. 248.
  8. Öbür tarafta göte girecek saraydır. Çünkü israf, gösteriş, aşırıya kaçma haramdır.
    1 ...
  9. 249.
  10. 250.
  11. Devlet binasına parti ismi olduğu icin adi zamani geldiginde kesinlikle değiştirilecektir.
    1 ...
  12. 251.
  13. güya görüntü kirliliği uğruna iki tane fabrikanın taşınmasına sebep olan yapı.
    (bkz: türk traktör)
    yani sırf kendisi penceresinden baktığında o iki tane fabrikayı görmemek. aman rahatı bozulur sonra. o kadar insanın düzeni bozulsun, kimi işinden ayrılsın. kimin umrunda ki
    2 ...
  14. 252.
  15. 253.
  16. ozentilik genclere mahsus degilmis zaar.
    1 ...
  17. 254.
  18. bir evsiz olarak bir odasını istediğim saraydır.
    2 ...
  19. 255.
  20. Tabii ki bizim devletimize milletimize kocaman aslan gibi bir Saray yakışır.
    Fakat ülkemizde bunca işsiz ve aç insan varken tek bir fabrika kurmayı yahut faklı yollardan istihdam sağlamayı düşünmeyen,
    üstüne üstlük öğretmen atamalarında elini korkak alıştırıp Din Kültürü Öğretmeni atarken her okula 5 tane tayin eden bir iktidar utanmadan bilmem kaç bin odalı saray yaparsa tabii ki konuşulur.
    1 ...
  21. 256.
  22. madem o kadar para döktünüz daha estetik güzel bişey yapsaydınız bunu görünce aklıma çin mimarisi geliyor nedense.
    1 ...
  23. 257.
  24. akıllara ebuzer'in vakti zamanında muaviye'ye seslenişini getiren saray.

    ey muaviye! eğer bu sarayı kendi paranla yapıyorsan israftır, yok eğer halkın parasıyla yapıyorsan ihanettir.

    birde sarayın maliyeti türkiyenin gsyh'ının yüzde 8'ine tekabul etmektedir.
    4 ...
  25. 258.
  26. çankaya köşkü'nden daha güzel olduğu, türkiye cumhuriyeti'ne daha çok yakışan bir cumhurbaşkanlığı konutu olduğu kesindir.

    gerçi kendisine harcanan parayla binlerce atatürk büstü yapabilirdik de neyse artık.
    2 ...
  27. 259.
  28. tayyipin ülkenin tek sahibi olduğunu göstermek için yaptırdığı köşk/saray yada herneyse.
    0 ...
  29. 260.
  30. iki seneye kalmaz amerikan elçilik binasına ek bina olarak verilir.
    1 ...
  31. 261.
  32. sarayı yapan ak parti iktidarında ortaya çıkan ve en zenginler listesinde 3. sırada olan rönesans inşaat ın sahibi erman ılıcak biz koyunlara açıklama olmayan bir açıklama yapmıştır.

    --spoiler--

    Saray inanın 1000 odalı değil. Kaç odalı olduğunu bilmiyorum.

    --spoiler--
    5 ...
  33. 262.
  34. (bkz: 300 değil sadece 299 madenci öldü) gibi bir laf cambazlığı ile,
    5 milyar değil sadece 4,999 milyar tl'ye mal oldu diye açıklama gelir yakında.
    3 ...
  35. 263.
  36. Yapılmasın demiyorum yapılsın ama önce;

    -o bilmem kaç kilometre yapıldı dediğiniz yollar var ya onlar sadece seçim zamanı yapılmasın.

    -faturamda kaçak kullananların ödemesi gereken bedeli bana ödetmediğinde,

    -1000 lira maaş alan adama üç çocuk derken yüreğin sızladığında

    -çifçinin anasının elini öptüğünde,

    -küçücük elleriyle çöp karıştıranın elini tuttuğunda,

    -ayakkabı kutusundan yalnızca ayakkabı çıktığında,

    -imralıdaki köpeğin değil somada karanlıkta kalan yüreklerin sayın olduğunu idrak ettiğinde,

    -hala güya gelişmekte olan ülkemizin bataklığa dönmesindeki payını gördüğünde,

    -parasızlıktan okulu bırakan nice gencin gözünden akan yaşı sildiğinde,

    -hapishaneler kara yüreklerinizle dolduğunda.

    O ak saray yapılsın.
    yapılmasın demiyoruz ki.
    2 ...
  37. 264.
  38. Kaç fabrikan var? egitim sanat için ne yapıyorsun? ülkendeki herkesin karnı tok mu?
    yok...
    hiçbir şey...
    degil ...

    o zaman ne bok yemeye o sarayı yaptırıyorsun?
    0 ...
  39. 264.
  40. lan bizim yüzen sarayimiz da yok!

    yarin bize hemen bi gemicik alip, tophane ye demirliyorsun tayyipcim.

    söyle bir sey olabilir mesela.. 1700 bilmem kaç odalı..

    http://www.cruisesinturke...s/msc-divina-gemisi-2.jpg
    1 ...
  41. 265.
  42. muhalefetin ve ak parti karşıtlarının diline doladığı saraydır.
    0 ...
  43. 266.
  44. sözde halkın sarayı. o zaman ben neden elimi kolumu sallayarak giremiyorum kendi sarayıma.
    1 ...
  45. 267.
  46. Akp zihniyetinin güçlüyüz mesajı vermek adına dünyanın parasını harcadığı saraydır.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük