tanımlamaktan bile hicap duyduğum, birileri için ak ülke için yüz karası.
Alışmış kudurmuştan beterdir misali olan biten saçmalıkların kanıksanması öyle bir hal almış ki devlet eliyle kaçak saray yapılmasına bile tepki yok. Hey gidi hey.
söylenecek o kadar çok şey var ki. ama söylesen ne fayda, hepsi kaybolup gider gürültüde. alan razı satan razı. olan kuruya değil yaşa oluyor.
güya görüntü kirliliği uğruna iki tane fabrikanın taşınmasına sebep olan yapı.
(bkz: türk traktör)
yani sırf kendisi penceresinden baktığında o iki tane fabrikayı görmemek. aman rahatı bozulur sonra. o kadar insanın düzeni bozulsun, kimi işinden ayrılsın. kimin umrunda ki
Tabii ki bizim devletimize milletimize kocaman aslan gibi bir Saray yakışır.
Fakat ülkemizde bunca işsiz ve aç insan varken tek bir fabrika kurmayı yahut faklı yollardan istihdam sağlamayı düşünmeyen,
üstüne üstlük öğretmen atamalarında elini korkak alıştırıp Din Kültürü Öğretmeni atarken her okula 5 tane tayin eden bir iktidar utanmadan bilmem kaç bin odalı saray yaparsa tabii ki konuşulur.
sarayı yapan ak parti iktidarında ortaya çıkan ve en zenginler listesinde 3. sırada olan rönesans inşaat ın sahibi erman ılıcak biz koyunlara açıklama olmayan bir açıklama yapmıştır.