Hitlerin pek bilinmeyen ama Atatürk'e karşı bir sevgisi ve saygısı vardı eğer yaşasaydı ve almanlar savaşı kaybetmeselerdi şu anda farklı bir durumda yaşıyor olabilirdik.
Hiç hayal ettiniz mi nasıl bir coğrafya nasıl bir hayat olabileceğini? tahmin etmek bile zor.
Hitler istese zamanında türkiyeye girer ve tek bir türk kalmayana kadar katliam yapardı. Yok eline geçse bikbikbik demenin lüzumu yok. Adam bize saldırmadı işte. istese bizi yok ederdi ama yapmadı. Tarih bilgisi olmayan sallıyor.
Eski bir nazi subayı olan dedeme hala şehit maaşı veren yüce şahsiyet. Rahmetli dedem eski bir nazi subayı idi. Ve şu an 10.000 euro maaş alıyorum. Hiç çalışmıyorum bile. Allah hitlerden razı olsundur.
Yahudi gazına gelerek boşuna hakaret edilen tarihi şahsiyet. Hitler ne kan emici bir vampirdi nede şeytan. Büyük iskender, cengizhan, sezar, timur ne ise hitlerede odur. Hatta içlerinde en dramatik hikayeye sahip olanıdır.
Bazı meriçlerin kendisine söverek prim kasmaya çalıştığı almanları üçüncü kez birleştiren adam. Kızlar artık buna düşmüyor gençler, ona bilmediği şeyleri göstermelisin. Mesela japonyayı teslim olmasına rağmen komple kuşatmaya alıp açlıktan öldüren, günlerce baştan aşağı bombalayan, üstüne de iki tane nükleer bomba sallayan şerefsiz trumana söverseniz kızlar hayran kalacaktır.
haklıyken haksız duruma düşen lider. birinci cihan harbi açısından düşünecek olursak almanlar hakikaten çok feci bir şekilde cezalandırıldılar (bkz: versay antlaşması). bu ceza, hiç bir milletin sineye çekebileceği türden bir şey değildi. zira hitler de milliyetçiliğinin de vermiş olduğu cesaretle alman halkının kendince yenilmiş olan haklarını diğer milletlere saldırarak geri alma arayışı içine girdi. kazansaydı tarih onu kahraman ilan edecekti. kaybetti ve tarih ona en büyük katillerden biri hükmünü verdi.
neden kazansaydı tarih tarafından kahraman ilan edilecekti?
çünkü tarihi, kendisi yazmış olacaktı.
neden kaybetti ve tarih onu zalim olarak nitelendirdi?
çünkü tarihi, onu mağlup edenler yazmıştı.
samimi insan, harbi delikanlı, gerçek siyasetçi, bir alman büyüğü, hümanist, tam bir barış insanı, doğa dostu daihatsu diyemeyeceğim lügatta çok yer kaplayan zat.
sovyet kızılordusu Almanyayı işgal edince intihar ederek hayatına son vermiştir.Hayatı ölüm üzerine kurulu insanın sonu da böyledir.Keşke führer maceraperestlik yapmayıp o dönemdeki Almanyanın gelişmiş sanayi gücünü dünyaya daha faydalı işlerde harcasaydı.
ilk başlarda hitler ülkeyi kalkındırdı ve 1. Dünya Savaşı'nda alınan yaraları hızla sardı. Fakat sonrasında gücü eline geçirmesiyle ülkede muhalefet kalmamış ve muhalif olanları da öldürtmüştür. Artık seçimler formaliteden yapılıyor ve sandıktan yüzde 99 nazi partisi çıkıyordu. Tabi bunun doğru olmadığını halkta biliyordu hitlerde.
idolleri Atatürk ve Enver Paşadır. Türkiye'den yunanları ve ermenileri temizledikleri için.
Dünyaya Enver Paşa ve Hitler gibileri gerekiyor. Donald Trump tosunu ya da imam'ın biri değil.
idol olarak Atatürk'ü gördüğü doğrudur ama yunanlar sebebiyle değil. Zekasi askeri başarısı ve karakteri sebebiyle ayrica liderlik vasiflari sebebiyle.
Hitler liderlik vasfi nedir topluma nasil yon verilir cok iyi bilen birisiydi ve Atatürk'ün bu konudaki başarısı yeteneklerine hayrandi.
Ayrica dunyada müttefik olmak isteyeceği öncelikli karakterlerden birisi.