Tanidigim alamanlardan yola cikarsak bireysel olarak bu iti hala seviyorlar ama ortamlarda ise anti-nazist davranisi sergiliyorlar. Oyle degisik ikiyuzluluge sebebiyet veren katil.
Ne bileyim. adı helen fakat nazi sempatizanı.
Ergenlik de zor iş azizim. Kendi milletinden açlık hasebiyle 300.000 kişinin öldüğü işgali gerçekleştiren bir memleketin başkanına sevdalanmak da stockholm işini falan aşıyor.
Edit: işte dedene ne çektirdiyse bağımlısı olmuşun. Acı.
dünya tarihinin gördüğü en büyük soykırımcı ve psikopat ayrıca dünya savaşını kaybederek almanyaya çok zararı olan ve alman tarihin silmek istediği rezil herif.
1945 nisanında savaşı tamamıyla kaybettikten sonra rusların sığınağını basmaları an meselesiyken, sürekli yanında bulundurduğu dublörünü bir iğne ile uyuttuktan sonra kafasına sıktırmış ve bir denizaltı ile arjantine giderek herkesi ters köşe yapmış hırslı kişilik.
dişçisine önemle ricada bulunarak yaptırdığı kanal tedavisini dublörüne de yaptırmıştır.
ve kafa tası filminde çenede görülen büyük u şeklindeki altın kanal onun adolf hitler'in ta kendisi olduğunu kanıtlıyordu.
Kafa zehir gibiydi pezevengin bu bir gerçek. .
Önce sscb yi yemlemeye çalıştı baktı ki sscb avrupaya göz dikecek baskın basanındır diye daldı. .yani hem batı hem doğu cephesi açması aslında kerizliğinden değil şartların dayatması yüzünden oldu.
bizim güneş-dil teorisine rahmet okutacak bir ari ırk teorisine inanan, kendi yaptığı ari ırk tanımına bile uymayan aptal bir megaloman. zaten bu almanların sorunu savaşçı ya da savaş teknolojisi üretmek değil, adamlar tarih boyunca elle tutulur bir lider seçemediler kendilerine.
bir napoleon, bir sezar, bir mustafa kemal ne bileyim en azından bir 1. elizabeth çıkarabilmiş olsalardı bugün amerika basit bir ulus devleti olarak, uzaklardan bize el sallayacaktı muhtemelen.
o dönemin teknolojisi ile durdurulması imkansız olan balistik füzelerin tamamlanmasını 1-2 yıl daha bekleyemedi mesela.
bugün sahip olduğumuz roket-füze sistemlerinin tamamı hitler almanya'sının mirasıdır.