tüik raporuna göre son nüfusu 2.165.000 olan, bu sayıyla 6. en büyük il olan şehir. antalya farkı açtı gitti, 4-5 seneye orası 2.5 milyonu görecek. biz ise küçüleceğiz.
ben bile gidicem bi süre sonra... ülkemin en güzel şehrisin sen adana. belki izmir. ama hayır. sen döversin.
MemleketimdIr.uzun zamandır gitmiyorum bir akraba ziyareti yaptık ailecek de pek bir güzeldi hava bahar var sanki orda ve tam bu mevsimde gezilmesi gereken bi yer.
Bulunmak istemediğim şehirdir. Mersin'e giderken uğruyoruz tabi. Bu ne leş bir hava. Mersin de öyle gerçi nemi fazla ama orası resmen cehennem. Gerçekten Allah yardım etsin orada kalanlara yazık. Gece gece aklıma geldi ya.
kozandaki inanılmaz olayla yine beni sasırtmamıs sehir.
efendim iddaaya gore dedesi 6 yaşındaki torununa taciz ediyor.hemde cocugun alt tarafını tamamen çıplak bırakarak
ulan nasıl bir insansınız yaa
kaynak http://www.milliyet.com .