sokaktaki köşe başında seyyar kebapçısının bile ocakbaşıyız diye başka şehirlerde geçinen işletmelere bin basan şehrimizdir. senin her yerine kurban be adana'm. keşke yeteri kadar da ekonomik koşulların iyi olsa, tadından yenmezsin o zaman.
--spoiler--
Adana, işsizliğin en yoğun olduğu kent. Buna rağmen ekonomisi en sağlam 8'inci il. Çünkü servet verileri iyi durumda. Kişi başına en yüksek banka mevduatının olduğu 17'nci il. Yetişkin başına düşen otomobil sayısında 20'nci, kişi başına düşen konut sayısında 29'uncu sırada.
--spoiler--
kebabın en iyi yapıldığı yer karataş yolu üzerinde bir mekandır. şimdi isim verip reklam yapmaya gerek yok. Ayrıca mekanın humusu ve sucuğu da mükemmeldir. yolu düşenler sorup soruştursun.