klavye ve mouseları en sağlam firma. yeni aldığım klavyem de bu tezi doğruluyor efenim. taş gibi maşaallah. hortumla su tutuyormuşsunuz, su geçirmiyormuş. kullanma klavuzunda bile "isterseniz yıkayınız" yazıyor. gerçi ben beyazlarla atmamayı düşünüyorum ama. evet bira soğukken güzel.
mikrofonlu kulakları müthiş kullanışlıdır. sesi çok net verir, cızırdama yapmaz, yüksektir. ayrıca mikrofonu da mikrofon hani caddeden geçen arabanın sesi net geliyor mikrofona.