Suyu demin a101'den aldım. Bisküvi falan ikisinden de alıyorum. Aldığım bisküviler kendi üretimi değil. Aynı düşünüyormuşuz. Migros'un kendi üretimi çayları güzel ama.
bu ikisi sürekli son tüketim tarihi geçmiş yada geçmesine az kalmış ürünleri sattıyor. gerçi tarihi son kullanma tarihi 1 yıl sonraki ürünleri alıyorum onlarda bozuk çıkıyor aq anlamadım bu işi.
ürün çeşitliliği bakımından her ikisi de hemen hemen aynı sayılır.
bim ucuz olduğu için insanlara daha cazip geliyor. ama pek çok ürün kendi markası olduğu için pek kaliteli sayılmaz. a101 bu konuda daha öndedir. daha kaliteli ürünleri mevcuttur.
Kendi markalarını asla ama asla almadığım, tavsiyede etmediğim ama iki markettede markalı ürünlerin uyguna alınabileceğini sürekli söylediğim iki yer. Dünya devlerinin formülleri bilimsel olduğu için markalı ürünler tercih ederim. Deterjanından zehirlenen, ayakabbısından yangın çıkan, çikolatasından kusana tutun hepsini gördük.
Bimde güldal diye bir yağ çözücü var pahalı markalardan bin kat daha güçlü aspiratöre bir döktüm gerçekten yağlardan eser kalmadı kesin bizi zehirliyorlar çok etkili.