a101 vs bim

entry55 galeri0
    55.
  1. Suyu demin a101'den aldım. Bisküvi falan ikisinden de alıyorum. Aldığım bisküviler kendi üretimi değil. Aynı düşünüyormuşuz. Migros'un kendi üretimi çayları güzel ama.
    0 ...
  2. 54.
  3. Her denk geldiğinde yazıyorum.

    Kendi üretimi olan ürünleri almayın, aldırmayın.
    0 ...
  4. 53.
  5. bu ikisi sürekli son tüketim tarihi geçmiş yada geçmesine az kalmış ürünleri sattıyor. gerçi tarihi son kullanma tarihi 1 yıl sonraki ürünleri alıyorum onlarda bozuk çıkıyor aq anlamadım bu işi.
    0 ...
  6. 52.
  7. hiç çekinmeden leş gibi kokan bozuk peynir satan şerefsiz firmalar. verdiğim para haram olsun amk.
    1 ...
  8. 51.
  9. gıdasal ürünlerde bim fark manyağı yapar. gelgelelim haftalık ürünlerde a101 tokatlar.

    reklam müziğinde de bim iyi.
    0 ...
  10. 50.
  11. 48.
  12. bim disiplin standart alman ekolü . a101 her açıdan tam bir kaos amk .
    1 ...
  13. 45.
  14. 44.
  15. ikiside bu sıcakta dolaba su koymuyor. yatacak yerinizi yok lan sizin.
    1 ...
  16. 43.
  17. Valla ben toplu alışverişimi ya gimattan ya da mandalin marketten yaparım.

    Gimat Ucuz, mandalinde de setkart geçiyor.
    0 ...
  18. 42.
  19. a-101 yenilikçidir.Bim normal bir markettir.
    A-101 de sık sık son modelleri görürken bim de ise gıda da farkını görürüz.
    Buradan migrosa selam olsun.
    1 ...
  20. 41.
  21. kalite açısından da attı biim fark.
    0 ...
  22. 40.
  23. bence bim fark attı a101 e diyorum fiyat uygunluğu açısından.
    0 ...
  24. 39.
  25. ürün çeşitliliği bakımından her ikisi de hemen hemen aynı sayılır.
    bim ucuz olduğu için insanlara daha cazip geliyor. ama pek çok ürün kendi markası olduğu için pek kaliteli sayılmaz. a101 bu konuda daha öndedir. daha kaliteli ürünleri mevcuttur.
    0 ...
  26. 38.
  27. Kendi markalarını asla ama asla almadığım, tavsiyede etmediğim ama iki markettede markalı ürünlerin uyguna alınabileceğini sürekli söylediğim iki yer. Dünya devlerinin formülleri bilimsel olduğu için markalı ürünler tercih ederim. Deterjanından zehirlenen, ayakabbısından yangın çıkan, çikolatasından kusana tutun hepsini gördük.
    0 ...
  28. 37.
  29. Bim de satılan rakı hem ucuz hem de kaliteli. 1 litresi 75.- tl. Kasada hemen çikolataların yanında. Kasiyerden isteyin.
    3 ...
  30. 36.
  31. Bimde güldal diye bir yağ çözücü var pahalı markalardan bin kat daha güçlü aspiratöre bir döktüm gerçekten yağlardan eser kalmadı kesin bizi zehirliyorlar çok etkili.
    0 ...
  32. 35.
  33. bim hem fiyatı ile, hemde bu fiyata rağmen kaliteli şeyler çıkarttığı için bim'in alacağı versustur zannımca.
    6 ...
  34. 34.
  35. A101 süt ürünleri caciktir bimin ise tavuk ürünlerinden uzak durulması gerekir. Ayrıca a101 normal market gibi pahalıdır.
    0 ...
  36. 33.
  37. AKP iktidarında büyüyen, ucuz ve kalitesiz ürünleriyle meşhur marketler.
    1 ...
  38. 32.
  39. 33.
  40. her biri birbirinden dandik ürünlerin satıldığı uyduruk marketler zinciri.
    3 ...
  41. 32.
  42. bir akp bilim merkezi icraatidir..

    akp yokken bim’mi vardı ulan vadan hayinleri!..
    1 ...
  43. 31.
  44. Ah oğluuum, üzerine az biraz daha ekleseydin a101 den alsaydın ya. Yazık değil mi sana. Yaşlı bir teyze bim çıkışında söylemişti.
    5 ...
  45. 30.
© 2026 uludağ sözlük