3 harfliler marid

entry13 galeri0
    1.
  1. 2.
  2. gen filmi yaptığı küçük hatalarla büyük bir yara almıştı. Aslında çok çok başarılı bir filmdi. Ah bir de senaryosu biraz rötuşlu olsaydı...
    Neyse, sonuçta amerikan filmlerinden hiç de aşağı kalır bir atmosferi olmayan gen ve benim gözümde harika bir korku filmi örneği olan musallat'da emeği olan insanlar işin başında. Bu umutlu olmak için güzel bir bilgi ancak yönetmenin uzun metrajlı film deneyimi yok. Yine de semum ve dabbe gibi saçma olmazsa, biraz olsun musallat'a benzerse yeter.
    Film hakkında söylenenler de umut verici. Umarım bizi koltuğa çiviler ve izlediğimiz geceyi bize uykusuz geçirtir.
    1 ...
  3. 3.
  4. insanı ciddi anlamda korkutuyor sözlük . tavsiye bile ettim yani.
    0 ...
  5. 4.
  6. eğer gerçekten çok korkuyorsanız bu tür konulardan film işettirebilir benden söylemesi.musallattan sonra bu tarzda yapılan güzel filmlerden biri.yok efendim ben böyle filmlerden korkma diyen varsa bile gerilmemek elde değil derim.ayrıca tavsiye ederim.
    0 ...
  7. 5.
  8. 6.
  9. bu akşam arkadaşlar yüzünden izlemek zorunda kaldığım, türk işi korku.
    ya da komedi mi demeliydim? son zamanlarda hep iyi filmler izliyordum bu film listemin içine sıçtı arkadaş. oyunculuk desen, berbat. -hele ki başroldeki kızın arkadaşı, bu sektörden elini ayağını çek tatlım- senaryo, kurgu desen yerlerde. mantık hataları diz boyu... böyle bir şey olabilir mi arkadaş? bir de ''bu olay yaşanmış bir hikayeden alınmıştır.'' deyip figuranın tekini filmin başına koymuşlar, ağlıyor vs. hadi yedik ikile. zamana yazık arkadaşlar izlemeyin.
    1 ...
  10. 7.
  11. gerçekten bir gecede çekildiğini düşündüğüm film.

    http://direkizle.net/3-harfliler-marid-izle.html
    ben buradan izlemiştim hala çalışıyodur belki.
    2 ...
  12. 8.
  13. son birkaç yıldır kötü kötü çekilen korku filmler ve buna bağlı olarak da alınan olumsuz ötesi eleştrilerin neden hala değerlendirilip ona göre daha ciddi çalışıp ortaya iyi bir şeyler konulmuyor ki düşüncesine tam anlamıyla uyan berbat film. bu film bile değil birkaç saatte çekilmiş amatörce bir şey. üniversitede tez bile olamaz bu.

    evet berbat, neden berbat ? çünkü oyunculuklar berbat, çünkü sahneler berbat, çünkü mekanlar berbat, çünkü replikler berbat, çünkü efektler berbat. üstelik üç harflileri * o kadar yanlış aktarmış ki bu film. onları kötülük için varolmuş yaratıklarmış gibi anlatarak onlara bile hakaret etmişler.

    --spoilerımsı--

    film biterkenki cinleri tanımlayan birkaç dakikalık bilirkişi konuşmaları bile filmle alakası yok. o derece yani.

    --spoilerımsı--
    1 ...
  14. 9.
  15. after effect ve 5 adet oyuncu alınır. renk ve ses efektleriyle de süsleyerek film çekilir.

    neden olmamış?
    Kamerayla takip edip arada bir iki efekt kullanarak korku filmi olmaz. Olur da korkutmaz. Öyle baktırır. Hatta meraklısı değilse izleyen "öeehhh" bu ne yahu deyip kapatır.

    --böyle az birşey spoiler--
    En başta konuyu verememişler ki. Aynı malzemeden güzel film çıkardı. Neden kıza takmışlar, intikamcıymış "doğaüstü" varlıklar. Neyin intikamını almışlar. hiçbiri yok. olmadığı gibi kopuk kopuk.

    hani evde 5 kişi var. biz bunları teker teker öldürelim. arada iki üç defa da marid gelsin konuşsun kaçsın. egzotiklik katmak için gizemli bir mekan da ekleyelim. olur mu. olur yahu niye olmasın. korkunç oldu işte.

    izlerken iki defa sıçradım yerimden gizlemiyorum. ama bir sorun niye sıçradım. ani ortaya çıkışlar yüzünden. aniden telefonu çalsa insanın ona da sıçrar.

    Türkiye gibi efsanelerin halk öykülerinin had safhada olduğu bir ülkede korku filmine insan gibi sağlam konu bulup çekemiyorsan benden ne farkın vardır? madem ki bu işe soyundun, araştır soruştur. gez dolaş bakalım insanlar nelerden korkuyorlar.

    tamam üç harfliler. adını bile söyleyemiyoruz. iyidir iyi. çekelim biz filmi.

    Bir de şu var. evde yalnızken kapı gıcırdasa dua okur insan. psikolojiktir. hani sübhaneke oku.

    --spoiler--

    tepkileri de sevmedim. ayrıca cinden periden koşarak kaçmak nasıl bir çözüm yoludur.
    komik gelse de yazayım. ada zombilerin düğünü filmini izleyen varsa bana katılacaktır. bir türk korktuğunda öyle tepki verir.

    -sahte rakıdan oldu.

    filme dönelim. e bu görüntüler birleşkesi olmuş film olmamış ki.

    ha diyeceksin paranormal activity de çok mu konu vardı. o çekimlerle kendi çekimlerini bir tutma derim sana.
    bir de artık çocuk olmasın bir korku filminde.

    sonuç olarak.

    youtube açayım da after effects programını bir çözeyim ben. kendi korku filmimi kendim çekeyim.

    yapamayacak bunlar.
    2 ...
  16. 10.
  17. sürekli film aldığım DVDcinin şiddetle önermesi, "izleyen bir kaç kişi kalp krizi geçirmiş, sağlam bi korku filmi bak, yalnızken izleme." demesi üzerine, dvdnin kapağına bile bakmadan, adını bile bilmeden aldığım film.

    ilk hayal kırıklığımı, eve gidip filme bakıp türk filmi olduğunu görünce yaşadım. ama sonra ön yargılı olma hatun, hele bi izle bakalım, bak kalp krizi diyor, iyi diyor, yalnız izleme diyor, diyerek kendimi gaza getirmem sonucu, yurda götürmek üzere eşyalarımın arasına koyduğum film.

    ikinci hayal kırıklığım da yurtta izledikten sonra gerçekleşti. o gece odada tektim, fırsattan istifade taktım filmi izledim, ne bir korku ne bir yusuf yusuf, tık yok bende. film bitti ben hala aynı moddayım. hatta film bitince tek başıma tuvalete bile gidebildim düşünün. *
    sonuç olarak, bana göre, çok da fazla tavsiye edilmemesi gereken zira abartılmış bir film. korkutmuyor abicim, yok.
    1 ...
  18. 11.
  19. çeyreğinde çıkılması farz olan film.

    arkadaş yapamıyorsan, zorlama. ama musallat'ı yapan bunu nasıl yaptı onu bilmiyorum, musallat fena değildi.
    0 ...
  20. 12.
  21. Yerli korku filmleri arasında iyi bi yerde sayılabilir. Az beklentiyle izlenmiş olmasından ötürü mü artık bilemiyorum ömürden aldığı 80 dakikanın hakkını veriyor. ilk kez bir korku filminde hoca denen zat-ı muhteremin musallat olunan kişiden daha çok tırstığını izledim zira her gün 4 muska yazsa, muskalar için aldığı yüklü meblağ ile her ay bir cami’ye yardım edecek, birçok mahalleye hayrat yaptıracak kadar kazanıyor, eh bırakalım da korksun tabi. Neyse, filmde verilen allah’a sığınanın yalnız olmayacağı uhrevi mesajı güzel olmuş. Ayrıca filmin sonundaki bir diğer hocanın anlattıkları filmden daha ürkünçtü, etkili konuşma yusuflardan yusuf beğendiriyor.
    1 ...
  22. 13.
  23. Paranormal activty saçmalığından iyidir.

    (bkz: imam ın çarpılma sahnesi.)
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük