üniversiteyi kazandığım senenin yazıydı. o değil de hakikaten aradan 8 sene geçmiş lan. 19 yaşında toy bir delikanlıydık. ''üniversitede kızlar teklif ediyormuş'' geyiğinin çıktığı yıllardı. 4 yıl boyunca ne teklif eden oldu ne bişey. ders çalışmayı bile teklif eden olmadı amk.
Doğup, 11 yaşına kadar büyüdüğüm mahallede geçirdiğim en son yazdır. Ayrıca ilkokuldan ortaokula geçtiğim ve komşu kızıyla tatlı tatlı gülüştüğüm, bir gün her şeyimi versem bile tekrar geri gelmeyecek yaz. Neredeyse 20 yıl olmuş be.