beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    2900.
  1. ]
    2 sene öncesine kadar tribünlerden bu şekilde haykırmıştık ama ziyanı yok gene bağırırız. yeter ki takım oynasın inansın. bir kötü dönemi daha teknik direktör değiştirerek aşmaya çalışmayalım yeter. öyle yada böyle formsuzluk geçer devre arası gidecekler gider ve bu durum atlatılır.
    4 ...