dikkat çeken en önemli unsur çok kolay gol yememizdir. son konya maçında 2 pozisyona girdiler 2 gol yedik...
1- erhan güven ve roberto hilbert ile sağ kanat olmuyor, rıdvan şimşek iyileşir iyileşmez oraya monte edilmeli.aynı ersan gülüm gibi toptan anlayan bir futbolcu.
2- holosko ve tabata ile yürümez, geçen sezondan belliydi.
3- çok fazla sakatlık yaşıyoruz ve nerdeyse her maç farklı 11 ile sahadayız, bu duruma bir çare şart.
bu takımda kapasite var birkaç adamı kesip oynaması gerekenler oynatılsın yeter...