öğrenmeme rağmen hiçbir türlü hoş bulmadığım dil.tam tersine çok ağır ve sıkıcı bir konuşma tarzları var ve sadece dillerine verdikleri önem sayesinde de bizleri* birer fransız hayranı yaptılar.yoksa konuşma tarzı olarak tatarca çok daha estetik bir dildir*