senaristler bu hafta tembellik yapıp bir hafta sonra ayağına bir bölümü heba etmişlerdir. ayrıca gelecek hafta senaryo yazmayıp hain in kim olması ve nasıl olması gerektiğini sözlükten teşhis edeceklerdir. bende şebnem üzerine yoğunlaşıyorum. çünkü 6 ay sonra gösterilen sahnede cengiz ile şebnem kolkola giriyor. şebnem tefo ya yüz vermiyordu. yani sanki eyşan,cengiz,şebnem,kenan bir saf; ramiz,ezel,ali,tefo diğer bir saf diye çıkıyor karşımıza. yani aslında iyiler ve kötüler olarak ayrılıyor. cengiz in dediği gibi ''biz karanlık yolun insanlarıyız. ne olursa olsun o yola gideriz.'' onun için sanki benim aklımda ki bu. aynı zamanda ezel in ekibinden olan biri yani şebnem in temmuz un konuşmasında bahsettiği ''sizinle çalışacağım hiç aklıma gelmezdi.'' sözü zaten cuk oturuyor.