kenan..ilk defa ağlamandan tiksindim..eskiden olduğu gibi ağlayacaksan sessiz sessiz ağla öyel dayı öldür beni gibi böğürünce böyle bir tiksindim yahu..böğürmek sana yasak..haaa bir de..yahu bu anan baban sence yeterince acı çekmedi mi de lak diye sorulara dümdüz cevap veriyorsun..verme..
ali..neden herkes bana abi diyor lan diye sorduğunda çok güldüm..ama belli ki azad'a vurulmana az kaldı ya da vuruldun..
eyşan..ortadoğu ve balkanların hatta tüm zamanların dizilerinde senden daha aşifte bir karakter daha görmedim..derhal bir şekilde gebersen iyi olacak..yok sen beni tanımadın yok o tanımadı..yok bilmem ne!!..seni tanımak istemiyoruz da, git de nası gidersen git..herşey can için deyip can'ı bir kere yanında tutmayan kadına ne diim ki ben..
can..oğlum söyle anana ben okul çağındayım diye. aklına gelirse entrika arasında yollasın.
cengiz..ömerin aşkı bok yemiş seninkinin yanında taktir ediyorum..
temmuz..gözlerine bakamıyorum..o kadar ürkütücü..tam nazarı değecek tip diye anlatılan bir modele benziyorsun..hayat boyunca gözlerinle karşılaşmak istemem. budur.