--spoiler--
masadan kimse kalkmadan tefo ve ekibi gelip temmuzları hacamat edicek.böylece hain şebnem olucak çünkü tefonun gittiği yeri o biliyodu.
edit: bidaha düşündümde.eğer biri kalkarsa bu cengiz olmalıdır çünkü 1. sezonun sonunda şeboyla cengoyu ortak olarak görüyoduk.buda demek oluyoki tek hain yok iki hain var.
edit2: bi kez daha düşündüm ortada hain mayin yok ali çift taraflı oynamış olabilir yani dayının yine muazzam bi katakullisi olabilir.bu sayede kenanın vurucu timini hacamat ederek geri döndüm demek istiyo olabilir.
--spoiler--
neyse lan kafam çoh garıştı.