filmi bilmem kaç kez türkçe dublajlı haliyle izlemiş biri olarak şunu söyleyebilirim ki, filmin orijinal versiyonu katbekat daha iyi dostlar. 5 kasım nedeni ile hd versiyonunu indirmiştim netten, bambaşkaydı film. ilk kez izliyormuş tadı verdi, bir dakika bile sıkılmadım. velhasıl, film şiddetle tavsiye olunur.
bir dahaki beş kasımda görüşmek dileğiyle efendim *