geçen pazartesi akşamı ilk kez tesadüfen izlediğim dizi. Tuncel Kurtiz'in oyunculuğunu tartışmaya zaten ben dahil kimsenin oyunculuk bilgisi yetmez ama dizi bana çok balon geldi. "sırf Kurtiz için izlenir mi ?" derseniz eğer adamın özel hayranı değilseniz izlemeyin derim. dizi de bir kaç husus dikkatimi çekti :
mesela bazı sözler küfürlü olduğu için bir biip sesiyle kesiliyor ki bu gayet iyi yani kesilmesi iyi değil de o karakterlerin küfürlü konuştuğu herkesin malumu ancak bir büyük eksiklik var ki o karakterler ayrıca kanser falan değilse hemen hepsi de sigara kullanmakta ama nedense hiç biri sigara içmiyor tabii ki bunun nedenide sansür ama bence nasıl küfürlü kelimeler biplenmekeyse o karakterler olabildiğince doğal olup sigara içmeli.
ezel karakteri olan jön kumar oynamak için otelde bir odaya giriyor ve sanki konservatuar mezunuymuş gibi 3-4sn duyduğu bir klasik batı müziği parçasının bestecisini, parçanın ismini falan hepsini söyleyiveriyor. yani "ulan kumarbazım karanlık dünyadayım ama aslında ben yıllardır klasik batı müziği dinlerim yani bizde her yol var" tarzında... sonra cansu dere mi nedir bu jön karakterin dişi versiyonu bence ciddi bir oyunculuk dersi almalı tuncel kurtiz'den yoksa bacak göğüs dekolteleriyle bu iş pek yürümez bnden söylemesi...
ayrıca dikkat ettim bu dizideki ne "dayı" ne de diğer kabadayıların hiç biri tespih kullanmıyorlar, oysaki bu kültüre biraz aşina olan herkes bilir ki o alemde tespih kullanmamak imkansızdır hele hele cezaevindeyseniz.