windows live messenger 2011

entry90 galeri
    20.
  1. insanı msn kullanmamaya bir adım daha yaklaştıran sürümdür. hele ki bilgisayarınıza bir başkası tarafından yanlışlıkla eklenmişse* iyice deli eder. msn varsa ben yokum noktası yakındır benim için. (bkz: tülay geri döööön) sendromu yaşatmaktadır bana.

    ayrıca; msn noluyo oran buran oynuyo . *

    -neyse ki- kurtulmuş olduğum msn sürümüdür.
    0 ...