insanı msn kullanmamaya bir adım daha yaklaştıran sürümdür. hele ki bilgisayarınıza bir başkası tarafından yanlışlıkla eklenmişse* iyice deli eder. msn varsa ben yokum noktası yakındır benim için. (bkz: tülay geri döööön) sendromu yaşatmaktadır bana.