izlemeden dizi hakkında ayrıntılı yorumlar yapabilen insanlar var, böyle ilginç bir dizi.
her bölümden sonra gelip buraya şurası saçma burası kötü gibi atmasyon yorumların olduğu dizi. seyretmeyin ya da sevmiyorsanız yazmayın diyenlerden değilim. tabi ki herkes ilginç olsa da beğenmediği şeyleri izleyebilir ve bıkmadan usanmadan buraya yazabilir. asıl ilginç olan ise kendileri sevmediği ama bu kadar çok sevildiği için sinir olmaları. *
türkiye gibi kadınlara yönelikse ''bol bol ağla, bol bol reyting'' erkeklere yönelikse ''vur kır parçala reytingi topla'' mantığıyla dizi yapılan bir ülkede her şeyi dozunda yapabilen, takdiri hakeden büyük dizi.
lost izleyip ezel'e fantastik diyenlerin, behzat ç izleyip * ezel'in senaryosuna laf atanın, türk dizisi ıyy iğrenç mantığı ile hareket edenlerin uzak durması gereken dizidir aynı zamanda.