2-3 yıldır nobel alacak denipte anca 3 sene sonra neden aldığını merak ediyorum. Nobeli almasında siyasi açıklamaların büyük etkisi olduğuna inandığım yazar... (nobel ödülleri tarihinde orhan pamuk gibi siyasi açıklamalar yapıp ödül almış yazarlar bulunmaktadır)