''ezel bozdu yeaaaaaaaaaa'' gibi kendilerini entel göstermekten başka bir bok yemeyen, kendilerince yazar olan güruha kapak olacak bir bölümüyle ekranlarda boy göstermiş dizidir. bu arkadaşlar lost, prison break, national geographic'ten başka bir şey izlemediklerini iddaa edip kendilerini marjinal göstermeye çalışırlar. lakin benim gibi sıradan bir adam için ; ''türk dizi tarihinde gördüğüm en mükemmel bölümdü'' demek gayet samimi bir açıklama olacaktır. evet ulan kendini entel sanan güruh sana diyorum ! ben de prison break, lost izledim ama national geographic ile pek aram yok.* kolay kolay ağlamam lakin bu bölüm ağzıma sıçtı af edersin. beyin amcıklanması geçirdim. prison break'te dahi bu kadar amcıklanma yaşamamıştım. hele o kenan'ın üst üste dumur olma muhabbeti yok mu... senaristlere tekrar tekrar teşekkür etmeyi kendimce onlara karşı bir borç bilirim ; türk dizi tarihini absürt yapımlardan kurtarıp yeni bir çağ başlattıkları için.**