kanımca son bölümünün en güzel sahnesi kenan birkan'ın son darbeyi yedikten sonra ezel'e bakarken sağ gözünün seğirdiği o bir saniyelik sahnedir. haluk bilginer tek bir mimikle ne kadar büyük bir oyuncu olduğunu tekrar ele güne göstermiştir kanımca.
karşımda birinin gözü öyle seğirse, bu seğirmeye sebep olan da ben olsam orda tövbe eder allah'a sığınırdım lan.
edit: adet olduğu üzere ekleyeyim
--spoiler--
angut mert öldü mü?
ıssız ezel kaldı mı?
kenan öcün aldı mu?
imdi dizi karışur.
--spoiler--