2. sezonun en iyi bölümü ile çıktı bu akşam izleyici karşısına. usanmadan seyreden müdavimlerine de güzel bir bölüm sundu senaristler. ancak ilk bölümü yine de klasik 2. sezon bölümlerinden biriydi.
mert'in mallıkları usandırmıştı, ama yine de iyi ki öldü diyemiyorum. bu arada bir tahminim de şöyledir ki:
--tahmini spoiler--
bölümün son sahnesinde dayı ezel'e: gel yeğen gel, senin ilacın bende gibi bir laf etti, yani mert de dayı gibi sakat kalmış olabilir, ee ne de olsa iki hafta geçmiş, mert'e ne olduğu belli yani aslında o sahnede. ama belki de sekiz'e atıfta bulunuyordur dayı, gibi geliyor bana yoksa şüphen mi var.
--tahmini spoiler--