bugünkü bölümüyle şahsımı defalarca göt etmiş olan dizi , neyse ki yalnız değilim bu konuda . *
yine bugünkü bölüme dair not : az evvel izlediğimiz dizide sadece " mert ' in başına gelebilecek olayı " doğru tahmin ettim , diğer tüm tahminlerim havada kaldı . cengiz sattı dedim satmadı , ali babalara geldi dedim olmadı , eyşan o.ospunun teki dedim o da olmadı ama bir tek bu mert'in başına birşey gelecek dediğim tuttu .
türkiye böyle kaliteli bir senaryo görmedi , tüm diziler böyle olsun artık hepimizi göt etsin izlettirsin kendini . 3 sahne sonra olacakları bariz sezdiren yani izleyiciyi " aptal " yerine koyan dizilerden artık bıktık .