gaziosmanpaşa şubesinin müdürüyüm.
ve bir müşterimiz var artık hamburger dayandıramıyoruz adama, bir oturuşta 3 tane king boy menü yiyor.
tahmin ediyoruz ki bu adam hayatının yüzde ikisini burda geçiriyor.
baktığımız zaman en az 120 kiloluk bir arkadaşımız.
elemanlarıma talimat verdim, bir daha almayın bunu diye.
zira kapıdan geçmekte zorlandığı için, camlarımızı falan kırdı 2-3 kere.
az yesin, zayıflasın.