giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
burger king
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
1740
↓
galeri
406.
gaziosmanpaşadaki şubesinde hayatımın en az yüzde ikisini tükettiğime inandığım fast food değil harika şeyler satan yer.
(bkz:
bi' whopper menü
)
burger kingde çok sık vakit geçirmeye başladıktan bi süre sonra karnın doymuyor. ben çocuk menüsü biteremediğim zamanları hatırlarım şimdi king boy yetmiyor. iyi, güzel ama bağımlısı olmanızı tavsiye etmem.
talkative
31.10.2010 16:21
0
...
şikayet et
#9785620
kaydet