önüne gelen çekiştirmeye başlamıştır. ne demiş recep ivedik: nefes alsın yeter! isterse sayı atamasın, isterse sezonun yarısında olmasın, isterse 0 forma satılsın; hiç önemi yok. yeter ki o beşiktaş'ün ürünüyken nefes alsın sen de bir türk olarak bununla gurur duy!