ezel

entry5773 galeri
    2951.
  1. --spoiler--
    artık eyşan karakteri kabak tadı vermiştir ama ne ayaksa artık senaristler eyşan şıllığından vazgeçmiyorlar bir türlü. seyirciye acı çektirmekse amaçları bunu başarıyorlar. artık anlamaları lazım ki dizi bu kadının üstünden yürümez.
    herşeye rağmen ezel'in bölüm sonundaki sahnesini ben beğendim ki bu bölüm'De beğenilecek tek şey de buydu herhalde. benim açımdan yani. gerisi çok boş ve sıkıcıydı. ha bir de ezel-cengiz çatışması vardı. orası da fena değildi hani. cengiz puştun teki de olsa açık sözlü birisi. açık açık söylüyor adam gerçekleri. takdir ettim*
    şu ezel'in mallaşma seviyesi sürekli yukarı tırmanıyor. yok senin hayatını miken eyşan'ı affetmeler, üstüne de ben katil değilim diye dil dökmeler. yok kenan birkan gibi bir adamın kalesine sırf eyşan denen şıllık için eli bilmem neresinde plansız gitmek. ne yapıyorsun ollüm sen? nerede 1.sezon'Daki ezel? nerede şimdiki mal ezel. herhalde ezel olmaktan sıkıldı yine ömer oldu. bu herif bu şekilde bok yoluna gider. benden söylemesi. acilen dayı ile barışması lazım.
    bu bölüm'De en çok geyik yapılan "kirli zevkler" sahnesi var bir de. çoğunluğa katılıyorum. bu sahne'De gösterilenlerin kirli zevklerle alakası yok. ne bileyim hostel tarzı bir yer olsa ya da orgy yapılan bir eyes wide shut sahnesi izlesek işte onlar kirli zevk olurdu. ama bunların türkiye'De çekilmesi için gereken özgürlük seviyesine henüz erişemedik. malum yapsan adamın götünden kan alırlar hocu. ama senaristler de suçlu. madem kirli zevkleri manasına yakışır şekilde çekemeyeceksin. o zaman hiç çekme.

    "mesele bizim içeri giremiyor oluşumuz değil, mesele sizin dışarı çıkamamanız."
    --spoiler--
    neyse efem. umarım yakında eyşan karakteri ölür ve dizi'De daha üst seviye'ye çıkar diyorum. şunun da söylüyorum ki herşeye rağmen bu dizi'nin yanına yaklaşabilen bir dizi yok türkiye'De. sinirimiz ilk sezonunun efsane olması ve bu sezonun doğal olarak altta kalmasından kaynaklanıyor.
    0 ...