2 bölümde ömer'i hapse girdiren ve daha sonra çıkartıp ameliyat ettiren dizi gitmiş yerine 3 bölümdür dayının ezel'e küs olduğu dizi gelmiştir.
eskiden daha hızlı ilerlerdi dizi, kafamızı o kadar farklı noktalara yorardık ki bunları tekrar tekrar düşünmesi zaten cezbetmişti izleyiciyi. ama şimdi herkes siktiri boktan eyşan ve kenan'ın gözümüzde efsaneleştirdiğimiz dayıya yaptıklarını izlemekten bıktı.
türk insanı ezilmişin yanındadır her zaman. dizi de bile. sen kenan'ın neden böyle işe girdiğini, ezilen taraf olup olmadığını biran evvel açıklamazsan çok seyirci kaybedersin. ve hala tam anlamıyla ezel'in neden eski düşmanlarını affettiği açıklanamıyor, boktan boktan sebepler var ama o kadar basit değil. biz 1 sezon boyunca sik ali'yi, sik cengiz'i diye inledik, şimdi bir bok olmamış gibi enseye şaplak göte parmak oldunuz.
keskin u dönüşleri lazım dizide. biraz hızlanmalı, karakterler oturtulmalı. yoksa neyleyim ben eyşan'ın şaşkoloz bakışlarını?