ezel

entry5773 galeri
    2938.
  1. muhteşem bir birinci sezonun ardından fena halde çuvallayan dizi. izleyici sırf kenan birkan-ramiz dayı olayının iç yüzünü daha doğrusu 70'li yılları gösteren flashbackler için izleme kıvamına getirildi.

    Bence hiç eyşan'ı, ali'yi, cengiz'i affetme olaylarına veya ikinci sezona bulaşmadan, ilk sezon ile bitirip kenan birkan olaylarına felan hiç girmeyip finali yapacaklardı.

    Birinci sezon bitirilseydi ciddi anlamda efsane olurdu dizi. hatta arkasından şimdiki kadronun başrol oyuncularından bağımsız olarak 70'li yıllarda geçen ve sadece ramiz dayı-kenan birkan hikayesini anlatan 10-15 bölümlük bir dizi de çekebilirlerdi.

    Belki böylece kendileri ikinci sezonları ile adete uyarak öteki diziler benzeyip saçmalamaz, yeni yapılacak dizilere de ilham kaynağı olurlardı.
    2 ...