ezel

entry5773 galeri
    2936.
  1. 40.bölümü, ezel'in her zamanki bölümlerinden biriydi.
    cengiz ve ezel;
    *bu iki adamın kapışması, bu sefer daha tehlikeli olacağa benziyor. ikilinin buna rağmen birlikte çalışıp işi götürmeleri hayret verici. ama yine de, her zaman için ezel ön planda.
    eyşan;
    *sen bu kez ne istiyorsun kadın, anlamadım gitti. ne bu çelişki, ne bu kasıntı. en son da yine düşünceleri daldın. o şeytan aklının içinde neler var, neler dönüyor. cengiz'den gerçeği öğrendin mi, yaptığın her şey aslında oyun mu?
    dayı, azad ve ali;
    *bir kere bu bölümde azad ve dayı sahnesi gerçekten etkileyiciydi. bir babanın kızına karşı o hale düşmesi gerçekten çok fena bir durum. ali, dayı'nın önderliğinde daha etkili bir karakter olucak gibi. ilk sezon neydi öyle, hep dumur oluyodu.
    1971 sahneleri;
    *yine gözlerimizi büyüleyen sahneler olmuştur. acaba daha neler yaşanıcak diye merak etmiyor değilim. keşke 39.bölüm'de lunapark flashback'in 1971 şu kadar ay sonra falan deseydi de bir fikrimiz olsaydı.
    ve aileye geri dönüş;
    *o nasıl bir duygu aktarmasıdır, gerçekten ekran karşısında kalbimin içinde yaşadım ömer ve ailesinin sıcaklığını. mert sonuna kadar haklı, cevaplar arıyor. ama malesef ezel'in de vakti yok. ileride anlatırlar sana tüm olayı, çünkü sen de bu işin içindesin. "hayatının hatasını yaptın." bu duyduğun lafı aklından çıkarmaman lazım mert. dikkatli ol.
    kirli zevkler;
    *açıkçası, parti ortamı etkileyiciydi. sahne şovları, dövüşler falan göz doyumluğu yaşattı. ama kusursuz değildi.

    son olarak da bir şeye değinmek istiyorum; dizi saati 90 dakikadır, öyle son 10 dakikasını izleyip olumsuz eleştirmek de neymiş. otur adam gibi izle sonra yorum yap arkadaşım.

    ayrıca dizinin o muhteşem jeneriği varken, emre aydın'la kapatmak nedir lan? lütfen böyle ucuzca bir şey yapmayın bir daha.

    edit büdüt: aslında tüm 2.sezon bir flashback. * *
    0 ...