beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    2773.
  1. öyle 2 adam alınca şampiyon olunduğunu zanneden sezon başı sazan taraftarlara sahip 3. büyük.
    şampiyonluk öyle olsaydı biz alınan adamlara göre 25 yılda 19 kere şampiyon olurduk.
    yok en çok turgay demir var, onu merak ediyorum. her hafta fenerbahçe'ye kusmaya devam ediyordu sezon başından beri. ama 2-3 haftadır bıraktı kendi derdine düştü şimdi.
    yarın gece lampulu gibi aydınlatmasını bekliyorum spor kamuoyunu!
    adama ayarım zorla değil usta!
    2 ...