ezel

entry5773 galeri
    2929.
  1. bu dizi iki şeyi gözümüzü sokmuştur 40 bölüm sonunda:
    birincisi bu ülkede böyle kaliteli bir dizi yapılabiliyormuş ve ezel'i bir başka diziyle değil ancak 1.sezonuyla kıyaslayabilirsiniz (mızmızlanmaların artması bundandır)
    ikincisi ise sabır...
    bir bölümünde "yok böyle kaliteli bi dizi kurban olam" diye coşkuyla böğürenlerin, "datmin olamadığı" falanca bir bölümde "ehh sıkıldım la bla bla, sıçtılar valla" deyivermesi "her şeyi hunharca biz hızla tüketen kenan evren gençliğinin" ironisidir, acınası halidir.
    0 ...