2772.
-
şikayette bulunuyorum şu nihat'ı hilbert'i fink'i filan artık oynatmayın,
anadolu çok pis geliyor, hakemler faulleri görmezden gelince 9 hafta sonunda liderin 10 puan gerisine düşüyorsun.
hakem dediğin şerefsiz olmayacak, ilk yarıda bobo ikinci yarıda hilbert, sonra ernst ve en sonundada sahada iki top var iken kullanılan atış gol.
aferin ak saksocular.