Sürekli profillerde 'Paris' vs yazması sebebiyle 'yine bir şeyler oluyor lan'' derken, ufak bir araştırmadan sonra yine kızların ''gizemli'' olmak adına yaptığı saçmalığın olduğunu farkettim sözlük..
Facebook'tan soğuma nedeni..
--spoiler--
Hadi Erkeklerin Kafasını Karıştıralım..
Aşıksan ~ Paris..
ilişkin Varsa ~ Londra
ilişkin Yoksa ~ New York
Eger Sevdigin Birisi Varsa Ama Karşılıksızsa ~ Las Vegas
Tüm Online Kızlara Gönder Ama Erkekler Bilmesin ! .d
--spoiler--