paylaşılan fotoğrafa, fotoğrafı çeken insan da yorum yapıyorsa genellikle şöyle cümleler içeriyor;
- kim çekti yha bu fotoyu güselmiş. *
- ee kim çekti fotoyu kızım sen ona bak. *
- fotorafı kim çekti hiç sölemiyosun amaaa :(
- fotoyu çekene bakmak lasım asılll !!!