bulsam bile, geç bulup tez kaybettiğim şey. benim 40 entryi girmem geceyi buluyor. ondan sonra da oyun gelse ne olur gelmese ne olur.
yetkililere sesleniyorum: ne vicdansızsınız ya! 40 entrye kıçı kırık oyunlar veriyorsunuz. sırf o mavi yeri geçmek için oynuyorum, ona da zamanım yetmiyor.