--spoiler--
39.bölüm ile ilgili söylenebilecek en doğru söz şu olur herhalde ; efsane geri döndü hocu!
--spoiler--
ha bir de ;
-- spoiler --
dayı: yeğen ben seni oraya yenmeye göndermedim ki!
ali: ne bok yemeye gönderdin çok afedersin?*
dayı: nasıl bir adamla nasıl bir düşmanla karşı karışya olduğunu öğrenesin diye gönderdim.
-- spoiler ---