neyzen tevfik

entry672 galeri
    281.
  1. yaşamının gecesinin karanlığında bunalmışlar için; tan yeri illa ki ağarır. işte bu karanlıkta ne yapmalısını güzel özetlemiş kafası güzel "insan"dır.

    "Yaşam üzerine fazla geldiği zaman onu zorlama,
    biraz duraksa, neler olup bittiğine anlam verme.
    Mutlaka yanlış bir şey oldu ve düşüncelerin ile
    dileklerin aynı orantıda değildi ve varlığın ile buluşamadı.

    Sorun yok, sadece bekle.

    Güneş doğacaktır, çimler yeşerecektir, çiçekler açacaktır,
    rüzgar esecektir ve yağmur yağacaktır, zorlamaya gerek yoktur, olması gereken kendiliğinden olur !
    izlemeye devam et, şahitlik güzeldir, hem olayın dışındasındır hem de içinde, o bir dengedir, o anlamlıdır, şahit ol, tanık ol, olan ile bütünleş, güzellik olanların içinden filizlenecektir; zorlamaya gerek yoktur, olması gereken kendiliğinden olur !..

    Hayat üçbuçukla dört arasındadır... Ya üçbuçuk atarsın ya da
    dört dörtlük yaşarsın..."
    0 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük