eğer karı kız peşinde koşmak dışında mantıklı işlerde kullanılırsa faydası görülebilecek sitedir. profilimde 55 arkadaşım var, hakiki dostlarımla iletişim halindeyim ve 1895 üyeli hukuk sayfamla hem paylaşımlar yapıyorum hem de dertlerimizi anlatıyor ve sorunlarımızı çözmeye çalışıyoruz üyelerimizle. bunlar varken facebook' un boktan bir site olduğunu söylemek saçmalık olur. kullanmayı bilmek gerekir; 300 arkadaşın olup 20 tanesiyle bile iletişim kuramıyorsan tabiki facebook boktan gözükür sana. ama kemikleşmiş arkadaş ortamını facebook' ta da korursan sorunun olmaz.
önemli not: facebook' tan sevgili bulmaya çalışmayın. profil resminde 1.80 gözüken kız gerçekte 1.58 çıkabiliyor hayal kırıklığı, hüsran yaşamak kötü oluyor.