beşiktaş'a gelmek için şart koşan, basketbolcu.
şartı; cezalardan muaf olmak.
bak iverson! beşiktaşlı değilim. seni izlemektende büyük keyif alırım lakin burası muz cumhuriyeti değil, geleceğin takımda amatör liglerde mücadele eden bir takım değil. sana da kızmıyorum aslında. türkiye'ye gelmek isterken böyle bir şart koşuyorsun. bu şartı koşmana imkan veren insanımıza, kendimize kızıyorum ben. ülkeyi 3.dünya ülkesinden beter eden kabiliyetsiz, onursuz yöneticilere kızıyorum ben. demek ki biz türkiye'de yaşayan insanlar, türkiye hakkında böyle bir intiba(hukuktan yoksun bir ülke profili) yaratmışız. yazıklar olsun bize!
edit: futbolcu yazmışım. basketbolcu olarak değiştirdim.