flashbackler o kadar iyi çekilmişki, dizinin önüne geçmeye başladı. tabi en büyük pay ufuk bayraktar'a ait. ilk sezon ve ikinci sezon arasında işleniş açısından büyük fark var, çok ağırlaştı diyebiliriz. ilk sezonu senaryo, ikinci sezonu da oyunculuklar nirvana'ya ulaştırdı..
***
--spoiler--
kumarhane'de ki racon kesme sahnesi, 38. bölümün yıldızıydı. ezel ve kenan birkan'ın kapışma sahnesi de çok iyiydi "her şeyi anlatsan, unutun dediğim anda unutacaklar" repliği kenan birkan'ın, o masanın tanrısı olduğunu anlatmaya yetti. tuncel kurtiz'in tiradını ayrı tutmak gerek, çıtayı öyle bi yere koydu ki, ağzı açık izlettiriyo kendini.
cengiz'i pek göremesekte, ilk bölümden bu yana, o 'piç adam' rolünden bir şey kaybetmedi, kaybetmesinde zaten. ali'nin olduğu her sahne güzeldi, özüne döndü diyebiliriz. eyşan'da bi değişiklik yok. bazen çok mu yükleniliyor acaba diye düşünsekte, yok baba değil. biz avrupa yakası'nda, gülse birsel'e vasat derken, beterin beteri varmış demek ki. o kadar hayvani performans gösteren, götünü yırtan adamlardan bir şey kapmaz mı insan? hiç mi geliştirmez kendini? anlamak güç..
temmuz'un dönmesi iyi oldu, hareket getirecektir.
--spoiler--