sıcak bir bölümle karşımıza çıkan dizi. bazı bölümleri gta san andreas'ı hatırlattı bana. ezel johnson uzun bir aradan sonra grove street'e geri döner ve abisi kerpeten sweet ile bölgesinde ki diğer grupları çizer. şehrin en büyüğü olma yolunda ilerler.
bu arada kenan'ın köstebeğinin tefo çıkması ve hepimiz hass.... çekmesini diliyorum. sezon finalinde tefo'nun telefonuna conversli bakmıştı. sonra tefo'yu takip eden adamlar tefo'nun tek işaretiyle geri dönmüştü. bu sahneyi hala açıklamadılar.