ezel

entry5773 galeri
    2827.
  1. --spoiler--
    git gide eski tadını mı kaybediyor, yoksa bana mı öyle geliyor bilmiyorum. eskiden* ezel istanbul'un amına koyarken, şimdi mahalle bebeleriyle uğraşıyor. senaryo oraya götürdü denilebilir ama diğerleri de senaryoydu.

    zaten 2. sezonun başından beri ezel-ali-cengiz üçlüsünü normal arkadaşlar gibi görmeye alışamamıştım. ilk sezon öyle bi intikam havasında geçti ki, ezel yakalasa analarını bacıların skicekti bunların. ama şimdi 90'lardaki gibiler, üçünün bi arada bulunduğu sahnelerin bi heyecanı kalmamış.

    neyse kenan birkan'ı izlemeye devam edicez. he bu arada şebnem'i de daha fazla gösterin senaristler!
    --spoiler--
    0 ...