zekice planlar içeren senaryo arıyoruz diyen insanlara kenan birkan'ı işaret ediyorum. geçen sezon ezel arkasında dayı ile birlikte nasıl diğerleriyle kedinin fareyle oynadığı gibi oynadıysa, kenan da bu sezon onlarla aynı şekilde oynuyor. senaristlerin verilen röportajlarda bu sezonun temasının imkansız olacağını söylemişlerdi. zaten şu anda duruma baktığınız zaman hepsi bireden çabalamalarına rağmen bir kenan birkan edemiyorlar. yani yenilgi kaçınılmaz. üstüne kenan hepsini bölmeye başladı teker teker.
zaten o 6 ay sonra diye poker masasına giden sezon finalinde bi terslik vardı. dayı-ali, ezel-tefo, cengiz-şebnem ikilileri kafa karıştırıcıydı.
hadi dayı ve ali anlaşılır duruma geldi. ali, azad'ı korudu ve kollamaya devam ediyor. ali demek ki dayı'nın has adamı haline böyle dönüşecek. tefo'nun da azad'ın yerini ele vermesinden sonra dayı'nın yanına dönüşünün zor olduğu düşüncesindeyim. eh dayı'nın sekiz'in ölümünden sonra ezel'e de nasıl bakacağı bir soru işareti. bu ezel-tefo ikilisini de açıklar gibi. şebnem de de
satış kokusu alındı, zihnimize soktular daha doğrusu.
37. bölümde cengiz, can'a o poker şeysini verdi. 6 ay sonra denilen flashforward'ta cengiz o poker şeysini elinde tutuyodu. can onunla birlikte olabilir demek bu da.
demek ki o masada herkes karşı karşıya olacak. herkesin herkesten alacağı şeyler var. zaten poker masasına kimse başkası için oturamaz.