kitabını uzun süre önce hayran kala kala okudugum, an itibariyle de filmini izledigim şaheserdir. ilk yorumum kendime küfürle başladı. Daha önce neden izlemedigim için kendime kızdım. Bol vaktiniz varken dikkatle izlemeniz gereken bir film. Her sahnesi farklı düşüncelere sürükleyebiliyor. izledikten sonra bir süre herşeye farklı bakmaya başlayacagınızı hissedeceksiniz. Umarım geçicidir. Aynı hissi yaşamaktayım şu anda.